از این که از حرفام برداشت بد کنن خیلی بدم میاد . از اون بد تر وقتیه که همینو خورد خورد بهت بگن . بد ترم میشه وقتی تو خلوت به سادگیت بخندن . بهت این احساسو میدن که ارزشتو براشون از دست دادی . وقتی بین تو با حتی تازه از راه رسیده ها فرق میذارن ، می فهمی . وقتی سوت میزنن تا حرفاتو نشنون ، متوجه میشی . وقتی وانمود میکنن تو رو نمیشناسن . وقتی اکراه دارن حتی جواب سلامتو بدن . وقتی فکر میکنن تمام خاطرات تلخشون فقط به خاطر توئه ... خب تو بودی اذیت نمیشدی ؟
برچسبها: خلوت, دلنوشته, سادگی
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و یکم خرداد ۱۳۹۶ساعت 12:52 توسط احمد |
همه ی ما خاطره ایم...
ما را در سایت همه ی ما خاطره ایم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 15:38