داده هایت ، نداده هایت و گرفته هایت را شکر می گویم
چون داده هایت نعمت ،
نداده هایت حکمت
و گرفته هایت امتحان است.
ما را در سایت همه ی ما خاطره ایم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 15:38